sobota, 12 marca 2016

WIBO

Cześć ! Dzisiaj przychodzę do Was z nowymi paletami od WIBO. A mianowicie jako pierwszą przedstawiam Wam NEUTRAL EYESHADOWN PALETTE . Zawiera 15 cieni w naturalnych odcieniach . Od matowych jasnych kolorów, po czernie, grafity i brązy matowe i rozświetlające. Wszystkie niezbędne cienie znajdziemy w jednym opakowaniu. Idealna do dziennego makijażu, jak i na wielkie wyjście . Dobrze na pigmentowana, idealne krycie i wyjątkowa trwałość ! :)




Kolejną nowością na półkach jest paleta SMOKY EDITION GONUDE. Jest idealna do wykonania smocky eyes. Zawiera 12 cieni świetnych do makijażu dziennego, jak i do słynnego smocky eyes prosto z Hollywood. Również zawiera pędzel z naturalnego włosia- świetny do blendowania , aby uzyskać efekt "przydymionego oka" Wygladem przypomina kultowe palety Naked,to dobry tańszy zamiennik :)




No to by było na tyle. Dziękuję za komentarze i do następnego wpisu. Cześć ! :)

16 komentarzy:

  1. widziałam tą paletę ostatnio w rossmanie w wibo, i poluję na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jedną już mam - Neutral, i bardzo mi się podoba, zastanawiam się nad tą stricte wzorowana na naked palettes z UD ale jakoś nabieram przekonania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh gdyby nie tylko te brokatowe cienie już bym po nie leciała!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/make-them-shiny-and-healthy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga paleta bardziej mi się spodobała. Mam w swojej kolekcji dużo palet i nie potrzebuję więcej póki co, ale gdy będę potrzebowała - na pewno sięgnę własnie po tą :)

    http://cosy-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że dołączają pędzel z naturalnego włosia
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paleta :) sama miałam zamiar taka zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej kusi mnie ta pierwsza paletka, jest już o niej mnóstwo swietnych opinii! Cieszy mnie to ze drogeryjne marki tak szybko się rozwijają i wypuszczają coraz to lepsze kosmetyki, które w końcu są dostępne dla wszystkich za niewysoką cene :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra paleta ;)
    super kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory!
    Miałam ostatnio podobną paletkę :3
    http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś oglądałam na youtube właśnie test tej pierwszej paletki.
    Jak mam być szczera, to serio szkoda mi by było 26zł na taki bubel. Cienie się osypują trzeba uważać, czemu o tym nie piszesz?!
    Jakim cudem nie można budować cieniem intensywności i robią się prześwity :P
    Wolała bym juć kupić coś z makeup revolution, serio.
    Obecnie jestem posiadaczką paletki z Zoeva Naturaly Yours i jak narazie mogę polecić w 100% paletka to koszt okolo 80zł i to co robi to cudo.

    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą pierwszą paletę mam od kilku dni, więc zobaczymy jak będzie się sprawdzać :) Być może pod koniec miesiąca napisze taką osobną recenzję tych palet :) Ale jeśli też mam być szczera to większość palet się osypuje niestety :( Ale dziękuję za szczerość :)

      Usuń
  11. fajnie się prezentują - ciekawa jest jak w praktyce:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Smoky Edition ma śliczny szary :) I testowałam i długo utrzymuje się na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem jedna z fajniejszych drogeryjnych palet to właśnie ta Neutral z Wibo ;)
    Pozdrawiam, Chmielova (www.chmielova.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te paletki!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń