czwartek, 19 stycznia 2017

WINTER


Hej ! Dzisiaj przychodzę do Was z długo oczekiwaną sesją zdjęciową. Stwierdziłam, że ostatnio tutaj wieje nudą, a sesja zdjęciowa zawsze ożywi bloga.
Zima, słoneczko, ferie zimowe- to idealny czas na to, by wybrać się na spacer. Odpocząć mentalnie od codziennych obowiązków, wczesnego wstawania, spędzania długich godzin w szkole i uczenia się. Taki chillout, czyli to co lubimy najbardziej.
Parę zdjęć, a jak wiele przy tym frajdy! Przez parę minut czujemy się jak na prawdziwej sesji zdjęciowej, pozujemy przed obiektywem. A jeśli fotograf współgra z modelką, to widać efekty pracy :)
Nie każdemu chciałoby się wyjść w taki mróz na dwór, a robić zdjęcią?! jeszcze gorzej....







A Wy jak spędzacie ferie?? Buziaki ! <3

35 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia, uwielbiam takie z zimą w tle. :)
    My niestety te ferie spędzamy w domu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto smucić się tym, ze ferie są spędzane w domu :) Najważniejsze, ze w gronie najbliższych <3

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, piesek jest uroczy. Bardzo mi się podoba czapka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Piesek również chciał być modelem ^^ A czapkę zakupiłam w Croopie :)

      Usuń
  3. Kocham sesje zimowe. Ja niestety ferie spędzam w domu. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo niskiej temperatury człowiek ma ochotę na zdjęcia ! Oczywiście odwiedzę bloga ! <3

      Usuń
  4. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Szukasz może prezentu dla rodziny chłopaka dziewczyny czy partnera biznesowego wejdź do mnie na stronę i obczaj kwiaty w pudełkach katowice
    Jeśli chcesz możesz odwiedzić naszą stronę:
    Kwiaty w pudełkach KATOWICE

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Bardzo ładna z ciebie dziewczyna :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia śliczne! Uwielbiam takie zimowe widoki :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chce już ferie... ;( super zdjęcia
    pozdrawiam xx
    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne te zdjęcia :) Moglabyś mi powiedzieć czym je robisz? https://modowybloog.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia bomba! Też marzyłam o takich zdjęciach śnieżnych ale w Wawie śniegu brak :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( to smutna zima w stolicy :( Również pozdrawiam ! :*

      Usuń
  10. Ja niestety nie lubię zimy ani śniegu,czekałam już na lato :D A zdjęcia masz prześliczne :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Dla mnie to bez różnicy czy jest lato, czy wiosna :) Ważne, ze wychodzą piękne zdjęcia ^^

      Usuń
  11. bardzo interesujace fotografie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze co to zdjęcia bardzo mi się podobają, a drugie co to ja chcę twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! :) Takie zimowe klimaty to jest to co uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna dzieczywna ����

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia :) Pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo fotogeniczna. Miło się przegląda Twojego bloga. A piesek przeuroczy! POZDRAWIAM
    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zimę, genialne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń