piątek, 7 kwietnia 2017

Wstawaj! Czas na zmianę!

Witam ! Co tam u Was? jak przygotowania do świąt wielkanocnych? Tak, wiem ze pogoda za oknem jest "okropna", ale to nie oznacza że mamy byc smutni ! Przyszła wiosna, wszystko zaczyna budzić sie do życia, rodzić sie na nowo po zimie. Nie jedna z Was ma postanowienia, JA również je mam.
Patrząc w lustro czuję sie przerażona. Nie podobam sie sobie, źle się czuję w dotychczasowej wersji. Dlatego mówię STOP i ruszam do działania. Zmieniam swoj tryb życia, zaczynam ćwiczyc i zmieniam jadłospis. Tak, przyznaję sie ze przez ostatni czas zaniedbałam się, chce wyglądac świeżo i lekko, stad ta nagła przemiana w mysleniu. Myślę, że podołam swojemu zadaniu i osiągne satysfakcjonujący mnie wynik mojej pracy. Ehhh ale pojawiają sie pytania: "Jak zacząć sie odżywiac?" "jakie ćwiczenia stosować??" Chce eksperymentować, powoli wdrążyć sie w temat, poczytać na wielu stronach o jadłospisie i ćwiczenaich. Ale także czekam na komentarze od Was kochane w tej sprawie. Być moze byłyscie na diecie i macie swoje sprawdzone triki, którymi chciałybyście się podzielić razem ze mną? Jesli tak, zachęcam do komentowania !
Wiecie, starsznie męczą mnie głupie teksty skierowane w kierunku mojej wagi. Brak pewności siebie, lęk i smutek to są czynniki które coraz bardziej mnie dobijają wewnętrznie. Jak już mówiłam, źle się czuję w swoim dotychczasowym wydaniu, chce coś mienic by poczuć się lepiej i pewniej. Myśle, że to uczynię. Jestem zdeterminowana i chce sie skupić teraz i tylko na tym. Może zaczynanie diety przed świetami to troszkę szalony pomysł, ale jestem silna i dam radę ! Jeżeli chcecie, mogę co tydzien dodawać posty o takiej właśnie tematyce. Wszystko zależy, czy będziecie chętne czytac moje wpisy i oglądac efekty mojej cieżkiej pracy. Wiem że nie będzie łatwo, będą chwile, gdzie będę bez sił i chciała sie poddac, ale chce podołac temu. Pokazać wszytskim, ze potrafię i mogę coś zmienić w swoim wyglądzie. Dużą motywacja do działania będziecie właśnie WY, dlatego czekam na Was ! Może jest ktoś, kto chce rozpocząc działanie razem ze mną? Dołącz sie, to nie jest takie trudne !
Teraz się z Wami pożegnam, oczywiście tak jak już wspomniałam, czekam na Was ! Buziaki!

2 komentarze:

  1. Na prawdę świetny post :) Bardzo fajnie się go czytało. Uwielbiam takie posty są bardzo motywujące :) Trzymam za ciebie kciuki. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Siłownia kształtuje, a jak wytrwasz będzie dobrze - trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń