wtorek, 25 kwietnia 2017

Oriflame! :)


Hejka dziewczyny ! Co tam u Was ciekawego? Pewnie przygotowania do świat wrą, a ja przychodze do Was z nowym postem o zupełnie innej tematyce. Mianowicie chciałam Wam sie pochwalić, ze zostałam konsultantem Oriflame. Jestem dumna z siebie, że postanowiłam zaangażować w tego typu przedsięwzięcie. Bardzo sie cieszę, bo będe mogła połaczyć pasję z pracą. Więc teraz tutaj będzie sie pojawiać coraz więcej nowości kosmetycznych z Oriflame, testów i recenzji.
Moze teraz trochę o samej marce Oriflame? No to tak, firma Oriflame to Szwedzka firma, która ma w swoim asortymencie wszelkiego rodzaju kosmetyki. Kolorówka, pielęgnacja, perfumy i nie tylko dla kobiet, wszytsko tam znajdziecie! Ja słyszałam wiele opinie na temat tej firmy, aż wreszcie postanowiłam zacząć z nią współpracę. Jestem z siebie taka dumna, ze nawet nie zdajecie sobie sprawy !!! Mam nadzieję, że bede się sprawdzać w tej roli znakomicie. Przy okazji będe recenzowała Wam kosmetyki, informowała o nowościach. Jesteście zainteresowani? Piszcie ! <3

13 komentarzy:

  1. Niedługo tu zajrzę, bo jestem ciekawa produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekonuje mnie ta firma, kupiłam kilka razy kosmetyki z tej firmy ale jak dla mnie wygrywa Avon w tej "bitwie" hehe! Jednakze dobrze że łączysz pasję z pracą! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, dobrze, że robisz to, co lubisz, powodzenia i czekam na recenzje kosmetyków tej firmy:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post! Nie mogę doczekać się produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli będą pojawiać się też produkty dla mężczyzn to obiecuje zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Należałam kiedyś do Ori. Czasami fajne kosmetyki można upolować :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. :)

    Zapraszam i do siebie.

    www.ZonaBloguje.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc to nigdy nie kupowałam nic z Oriflame ale słyszałam, że to bardzo fajne produkty :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę tu wchodzić częściej, do tej pory mało zamawiałam z tej firmy, ale z chęcią poznam recenzje tych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jest robić rzeczy, z których potem jesteśmy dumni. Mam nadzieję, że praca konsultantki będzie Ci świetnie szła, i że to będzie fajne zajęcie :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Powodzenia w nowej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń