czwartek, 27 kwietnia 2017

Catrice hd liquid coverage


Witam! Dzisiaj przychodzę do Was z testem podkładu marki Catrice. Od niedawna pojawił się ten produkt na rynku, jest rozchwytywany przez kobiety w drogeriach. Na pierwszy rzut oka możemy dostrzec, że został on wyprodukowany w 4 różnych kolorach, a co za tym idzie- maly wybór kolorystyczny. Ja posiadam go w odcieniu 010 Light Beige, czyli na jaśniejszym. 

Może coś teraz o opakowaniu. To matowa, szklana buteleczka z pipetką. Wygląda elegancko, nie pobrudzi nam się opakowanie, ani dłonie. Przy butelce z pompką brudzi nam się zatyczka, brudzi się buteleczka i mało estetycznie to wygląda. Przy tym produkt wygląda na "ten z wyższej półki" i nikt nie dalby wiary patrząc na niego, że to produkt drogeryjny. 
Jeśli chodzi o wykończenie, to jestem bardzo zadowolona. Wiele dziewczyn pisze, że dla bladych osób ten podkład się nie sprawdzi. Jestem jednak przeciwnego zdania. Podkład świetnie prezentuje się na skórze, zakrywa wszelkie niedoskonałości i długo utrzymuje się na twarzy. Nie ściąga twarzy, ani nie czujemy go podczas noszenia. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby osiagnąć zamierzony cel. Na skórze jest matowy, nie tworzy efektu "maski". Jest lekki, ma piękny zapach. 

Podkład jest żółty, lejący się i wystarcza na długo. Słyszałam wiele opinii na jego temat- na blogach a także na YouTube. Youtuberki zachwalały ten produkt, ja równiez podzielam ich zdanie. Ten podkład jest przeznaczony głównie dla cery tłustej i mieszanej. Jeśli chodzi o dostepność produktu, polecam zakupić go na tej stronie internetowej:
A Wam jak się sprawdził? Piszcie ! Do następnego razu :* 

12 komentarzy:

  1. Nie miałam tego produktu, ale już na u mnie Plus za sposób aplikacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal szukam tego koloru, ale nigdzie nie mogę go dorwać :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego podkładu, ale chętnie wypróbuję! Rzetelna recenzja produktu! :)
    http://www.altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poszukuję teraz jakiegoś naturalnego podkładu z dobrym składem

    OdpowiedzUsuń
  5. Na damskich kosmetykach się nie znam,ale jedno mogę powiedzieć-jesteś prześliczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co i rusz natykam się w blogosferze / Instagramie na pozytywne opinie tego podkładu i aż sama musiałam spróbować :) Może i mała gama kolorystyczna jest minusem, bo wielu dziewczynom może nie przypasować, ale dla mnie ten light beige jest wręcz idealny! :) Mam cerę dosyć suchą i dla mnie też jest ok. Aaa! No i jeszcze ten zapach, o którym wspomniałaś - mi on pachnie taką delikatną wanilią! Cudowna, delikatna woń :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak wolę wersję z pompką albo z odkręcanym wieczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie mam zamiar go sobie w końcu kupić bo czytam już kolejną recenzję, która tak bardzo go zachwala :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten podkład w tym samym odcieniu. Na początku byłam zachwycona, teraz juz tak nie jest kolorowo. możliwe,że muszę od niego odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja własnie go kupiłam i niedługo będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ciekawy sposób nakładania. Testowałem go na sobie i szczerze mówiąc nie jestem z tego zadowolony,

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Często spotykam się z tym podkładem, chyba czas po niego sięgnąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń