sobota, 30 kwietnia 2016

Spring day...

Cześć ! Jak mogliście zauważyć, przez ostatnie tygodnie nie pojawiałam się tutaj. Egzaminy, przygotowania do egzaminów, zajęcia dodatkowe... i oczywiście brak czasu. Więc na początku chciałabym Was za to serdecznie przeprosić ! :) No dobrze, to jedziemy z tematem! :)


Dzisiaj tak troszeczkę od innej strony, bo chyba po raz pierwszy pojawi się na moim blogu sesja zdjęciowa z moim udziałem! Taka piękna pogoda, jakże jej nie wykorzystać ! :) Mój styl ubierania nie jest skomplikowany, wyzywający czy skopiowany od innej osoby. Ubieram się tak, jak chcę :) Bez względu na to, czy ktos ma takie same buty czy kurtkę. Zawsze kieruję się tym co lubię najbardziej i w jakich stylizacjach będzie mi pasować dana rzecz :) A w mojej szafie nic nie jest z przypadku. Lubię trochę sportowo, a trochę elegancko ubierać się :) A teraz mała sesja zdjęciowa...
PS. wiem, może trochę za dużo zdjęć, ale wybaczcie... Nie mogłam się powstrzymać ! :)

























Płaszcz: Zara  Buty: Adidas superstar  Spodnie: Pepco  Koszulka: Kik  Zegarek: Michael Kors

Ponadto zapraszam na Snapchat! :)





24 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://karolina-ornatowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również dzisiaj była ładna pogoda, cały dzień spędziłam na dworze. :)
    Śliczne zdjęcia.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i stylizacja.Jesteś urocza masz coś w oczach.Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś moją pierwszą obserwatorką! <3 :* Dziękuję bardzo za komentarz :)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz super sesja :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja *-* W niektórych zdjęciach jednak filtr zepsuł jakość ;v oczywiście obserwuję c:

    xmiddix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja *-*
    Masz śliczne włosy
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć że jeszcze rok temu były długie :D Musiałam je ściąć z powodu przeplaenia.. Miałam wtedy pięć włosów na głowie.. Ale dzięki wizycie u fryzjera i pielęgnacji poprzez maski Kalosa wróciłam do mojej objętości :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny outfit, świetna kurtka. Podoba mi się że jest dłuższa, a nie jak większość kurtek czy płaszczy w pół tyłka, kolor też podkreśla figurę i jest ciekawy.
    Co do stylu ubierania się - nie wolno patrzeć na innych, co mówią, co myślą itd. Ważne abyśmy czuli się dobrze w tym co mamy na sobie i nie przejmowali się. To co mówią inni to jest temat rzeka:)
    Pozdrawiam
    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz, świetna stylizacja, czekam na więcej. :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ;P Ja też mam raczej ciuchy sportowe, choć je wkładam na co dzień. Lubie też czasami się elegancko ubrać ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale nie aż tak dużo tych zdjęć. Ślicznie wyglądasz. A plener uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana za co przepraszasz? Są rzeczy ważne i ważniejsze, a nauka powinna być na pierwszym planie :)
    Piękne zdjęcia, piękna Ty!
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. obs/obs? jeśli tak, daj znać u mnie na blogu :)


    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarno-białe zdjęcia podobają mi się najbardziej :)
    Zapraszam:
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia i jesteś śliczna!

    pisałaś o wspólnej obserwacji, obserwuje i zapraszam do siebie
    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też ubieram się tak jak chce nie zważając na zdanie innych czy na to, że ktoś ma tą samą rzecz co ja. Ja mam swój styl którego się trzymam. Kurtka bardzo fajna!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurtka ma ponad rok, tak kupiłam ją na wyprzedaży :D Jestem z niej bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  16. Fajne fotki. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) Jeśli chodzi o zdjęcia to są super, świetna jakość :)
    Moim zdaniem bardzo dobrze postępujesz w sprawie ubierania się. Powinnaś nosić to co chcesz, to co ci pasuję i to co jest wygodne. Komponujesz swój styl sama. :) Według mnie idealnie to dobierasz, wyglądasz przebojowo.
    Pozdrawiam
    http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylówka :) Kocham ten wiosenny klimat!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń