niedziela, 17 stycznia 2016

Q&A- czyli 101 faktów o mnie !

Witam! Dzisiaj postanowiłam, że trochę Wam poopowiadam o moim życiu poprzez 100 faktów! Tak, trochę się tego uzbierało ale mam nadzieję, że w ten sposób troszkę lepiej mnie poznacie :D Nie ma na co czekać, więc zaczynamy !
1.Jak wiecie, mam na imię Karina.
2.Chodzę do trzeciej klasy gimnazjum! ( ale ten czas szybko leci...)
3. Zamierzam pójść do liceum.
4.Mam trójkę rodzeństwa: dwóch braci i siostrę:)
5.Jestem ciocią 7-letniego chłopczyka o imieniu Jakub :)
6. Uwielbiam zwierzęta! A wręcz kocham <3
7. Czytam książki! :D
8.Chciałabym pojechać do Wielkiej Brytanii, Francji, Japonii, Rosji ( tak tak do Rosji! :D )
9.Blondynka, niebiesko-zielone oczy:D
10. 165 cm wzrostu :D  ( wiem, niska jestem :D )
11.Interesuję się modą !
12.I fotografią..
13.Gotowaniem :D
14. Kocham słuchać muzyki :)
15.Lubię mieć porządek w pokoju, szafie idt., bo jak porządek w szafie, to porządek w głowie :)
16.Uwielbiam zimę :D Ale wiosnę i lato też :D
17. Nie na widzę jesieni ! :(
18.Uwielbiam spacery! :)
19.Raczej jestem śpiochem, ale wstaję o 6:00 :(
20. Lubię nosić koszule *.*
21. Oraz rurki *.*
22.Kocham buty! :)
23. I torebki! :)
24. Jak każda z nas maluje się :D
25 Marzę o profesjonalnym zestawie pędzli do makijażu ^^
26. Aaa zapomniałabym! Urodziłam się 30 marca 2000 roku :D
27. Więc urodzinki tuż tuż :D
28. Ale także zbieram pieniądze na aparat cyfrowy :D
29. Byłam kilka razy w górach :D
30 Nigdy, ale to przenigdy nie jechałam pociągiem :D
31. Ani nie latałam samolotem :D
32. Jeżdżę na rowerze :D
33.Uwielbiam wizyty u kosmetyczki *.*
34. I fryzjera :D
35.Kiedyś chciałabym nauczyć się robić paznokcie :D Hybrydowe, żelowe itd. :D
36. Mam zamiar pójść na studia medyczne :D
37.Lubię pastelowe kolory :D
38. Jeansy :D Kocham :D
39. Botki *.*
40. Ulubione sklepy to: Zara, H&M, Bershka, Deichmann, Cropp (nie jestem pewna czy dobrze napisałam :) ) Swag shop :D
41. Kocham Latte :D
42. I Tiramisu :D
43. Uwielbiam zupy krem :D
44. Zaczęłam dbać o siebie :)
45. Może i niedługo zacznę ćwiczyć :D
46. Jestem po operacji ( post ,,Życie...").
47. Ulubiony kolor to beżowy :)
48. Parka *.* Uwielbiam :)
49.Od niedawna prowadzę bloga :D
50.Zapraszam na Instagram: karina_suchojad
51.Oraz Ask: karina7741
52.Chciałabym nagrywać na YT :D
53. W czerwcu jadę nad morze! :D
54. Kocham Minionki ! *.*
55. Ulubione perfumy: C-THRU ( zielone :D)
56. Ulubione seriale: M jak Miłość, O mnie się nie martw, Szkoła, Ekipa z Warszawy, Barwy Szczęścia, Na sygnale, Na dobre i na złe :D
57. Kocham komedie:D
58. Wszystkie części Amercian Pie :D Kac Vegas :D
59. Mój telefon: Microsoft Lumia 535 :D
60. Lubię electro, dupstep :D
61. Ale nie na widzę heavy metal :(
62. Uwielbiam święta :D
63. Lubię robić ozdoby, kartki okolicznościowe itp. :D
64. Chcę nauczyć się języka Angielskiego :D
65.Podobają mi się tatuaże, ale nie na sobie :d
66. I love koktajle :D
67. Owoce <3
68. Lubię kwiaty :D
69.Róże *.*
70.Czytam czasopisma: Glamour, Avati, Avanteen, Hot, Uroda :D
71.Oglądam youtuberkę StylizacjeTV ! Kocham ! :)
72.Ale takżę: Stuu, Naruciak, DG, Rezi :D
73.Chcę pojechać na meetup ! :D
74. Uwielbiam galerię Jurajską :D
75. Mam pieska :D (nunek )
76. Lubię pozować do zdjęć :D
77. Ale brakuje mi czasu...
78. Mam małego misia :D Teda :D
79. Lubię ubrania z Primark :D
80. Kocham kosmetyki , Max Factor, KOBO, Essense,  
81. Uwielbiam kabaret skeczów męczących :D
82. Rosół :D
83. Nie na widzę gier komputerowych :D
84. Lubię robić zakupy przez internet :D
85. Zapraszam na snapchat: karina7742
86. Kocham szminki :D
87. Lubię pomagać innym :)
88. Nie umiem robić desingu bloga :(
89. Liczę, że kiedyś się nauczę :)
90. Mam wspaniałą przyjaciółkę ( Amanda *.* <3 )
91. Mam laptopa :D I tableta też :D
92. Ulubiony przedmiot: Biologia, Polski :D
93. Kocham torebki Michaela Korsa i Louisa Vuittona :D
94.Marzę o palecie Naked :D
95. Oraz Chocolate :D
96. W przyszłości chcę zrobić kurs kosmetyczny :D
97. Chcę nauczyć się grać na gitarze i saksofonie :D
98. Dotrwam do końca, jeszcze 3 fakty :D
99. Chcę nadal rozwijąć mojego bloga :)
100. Ale to nie uda się bez Was :) Więc mam o co walczyć i zabieram się do działania :D
101. Cieszę się że ze mną jesteście :)
Mam nadzieję, że trochę Wam pokazałam swoje "Ja" :D Jeśli chcecie wiedzieć więcej wpadajcie na:
Aska: karina7741
Instagrama: karina_suchojad
Facebooka: Karina Suchojad
pocztę: karina774@interia.pl
PS. Dziękuję za Waszą obecność i liczę na więcej ! :)








15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    Ciezko wymyśleć 100 faktów o sobie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://meziigirl.blogspot.com/2016/01/diy-swieczki-oreo-hej-dzis-zapraszam.html?m=1
    Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł aby czytelnicy poznali właścicielkę bloga ! Wow i wymyslic az tyle faktów !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :) Wow wymyslic aż 100 faktow o sobie podziwiam :*
    szarokolorowabyandzelika.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę tego dużo ale miło się czyta :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Fajnie, że napisałaś wpis poświęcony Tobie, bo dzięki temu czytelnicy mogą Cię lepiej poznać :). I jestem pełna podziwu, że wymyśliłaś aż tyle faktów... Znając mnie, nie dałabym rady napisać 50 ;), a próbowałam.. Kiedyś. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie sie czyta tyle faktów :)
    http://jsttyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nienawidzę jesieni i kocham latte :3
    Bardzo fajny post! :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post ! :) Też uwielbiam koszule i botki ;) Super piszesz :) Fajnie sie czyta takie posty i szybko ;) Też nigdy nie latałam samolotem no i chyba sie nie odważę :) Taka trochę boidupa ze mnie ;)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post!
    Zapraszam do sb na book-is-the-answer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, można się wiele o Tobie dowiedzieć :) Ja bardzo lubię youtuberkę lastdream - jest naprawdę bardzo sympatyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fakty :D jeśli chodzi o robienie manicure hybrydowego to świetna sprawa i wbrew pozorom dość niedroga, a na pewno opłacalna więc nic tylko rozglądaj się za swoim zestawem na allegro :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam róże i szminki *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry pomysł na post, można dowiedzieć się więcej na temat ulubionej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takie posty!
    Można bliżej poznać bloggera/bloggerkę :)
    Ja również kocham zwierzęta ♥

    Zapraszam do siebie! ⬇
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Duzo, duzo rzeczy tu wypisalas o sobie :)
    Jesli moge Ci cos doradzic, ladniej by to wygladalo gdybys napisala to wszystko tekstem ciaglym, nie takie typowe Q&A :)
    No i musisz ciut popracowac nad ortografia (*nienawidze) :) ALe to tylko takie drobne rady, jestes mlodziutka jeszcze, wiec wiele nauki przed toba, ja tez sie ciagle ucze, a mam 24 lata :)

    Ps:tatuaze sa fajne (sama mam kilka), ale tylko wtedy gdy sa przemyslane :)

    OdpowiedzUsuń